Nytt abonnemang för första gången ever sen jag skaffade det

Hm, hade ju tänka att byta operatör nu till hösten, en anledning till detta är att jag känner så många som har annat än tele2 och då lönar det sig ju inte att ha kompis riktigt.. Men nu kommer det inte bli så utan jag stannar kvar hos tele2 och byter bara abonnemang till snackis vilket nog var ett rätt bra drag, är rätt nöjd faktiskt. Nu kommer jag inom kort då få hem en ny telefon vilket alltid är roligt ;) och de som har tele2 kommer fortsätta ringa och sms:a billigt till mig och då blir de väl glada också^^ Största anledningen till detta beslut är att jag blev övertalad till det :P Men det är en annan historia.. Jag är som sagt rätt nöjd med mitt beslut. Får hoppas jag fortsätter vara det även sen :P

bild från alltomprylar.se

Denna snygging kommer att ligga och vänta på mig i Norrköping när jag kommer hem:)

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Rebecca,



Vi på Tele2 hoppas också att du komemr bli nöjd med din nya abonnemangsform hos oss. Snackis är den bästa abonnemangsformen hos oss om du ringer till olika mobiloperatörer men inte tillräckligt mycket för att det lönar sig med ett Maxi fast pris abonnemang. Skulle du fundera över något frågetecken kan du mejla mig på
[email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-09 @ 16:53:19
Postat av: Jonna

Tycker också det är oerhört bra! Annars skulle jag aldrig kunna höra av mig till dig ;P

2010-08-12 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback