Länge sen nu..

Det var ett tag sen någonting hände här. Det finns väl olika anledningar till det antar jag, men nu skriver jag ännu en gång i alla fall.

Måste säga att det är lite kul hur sjukt insöad man kan känna sig när man inte har någon tv hemma. Vi har ju en i allrummet men använder ju inte den så jätte mycket. Inte så mycket att jag har koll på allt som händer runt omkring mig i alla fall.
Som det här med vulkanutbrott på Island! Hur kan man missa det?
Är kul när facebook indirekt förser en med nyheter när man se vänner posta olika status meddelanden om askregn och annat. Var på affären häromdagen och då såg jag på löpsedlarna rubriker såsom Så drabbas du av askmolnet och jag fattade ingenting. Förrän jag senare kom hem och såg på nyheterna att det varit vulkanutbrott på Island. Känns lite skumt måste jag säga.

I övrigt då?
Händer olika saker mest hela tiden. Läser Civilrätt nu, har tenta nästa vecka. Måste säga att det är riktigt intressant med juridik. Ganska mycket att ha koll på till på tentan bara, känns lite sådär. Vår juridiklärare är riktigt bra på att undervisa i alla fall vilket gör att det känns lite bättre. 

Hm, hade inspiration till att skriva men tappade vad jag skulle skriva om bara.. Illa.

Jaja, jag skriver nog snart igen.
Jag lever i alla fall:P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback