Plötsligt var det höst

Utan förvarning har hösten smygit sig på, det börjar bli mörkt tidigare på kvällarna och det är inte riktigt lika varmt ute längre.
Sitter här i studentrummet och kommer på mig själv med att längta tills hösten kommer på riktigt med alla vackra färger. Och även till vintern, snö!

Har kommit in i livet här nu, Nolle-P var fantastiskt roligt, och även slut för snart en månad sen (är bra på det här med uppdateringar:P). Nu har vardagen kommit och det känns helt okej, har klarat över en månad utan att få skörbjugg:P imponerande, och inte har man behövt gå hungirg heller, har lyckats med det där att handla mat:P
I skolan har vi haft grupparbeten så mycket att man bara vill spy på det, men nu är det åtminstone en vecka utan det vilket är väldigt skönt. Nu är det "bara" en hemtenta som ska skrivas till på fredag. Fick ut den nu på morgonen men har inte riktigt kommit in i det.
Blir väl bättre när man kommer igång.
För övrigt så är kursen vi läst nu riktigt flummig, men det beror väl på att det är svåra frågor det handlar om, svår definierade grejer det här. Men det är intressant i alla fall måsta man ju säga.
Fast det ska ändå bli lite skönt att läsa nåt med lite mer raka svar. Börjar första juridik kursen nästa vecka, det borde ju vara lite mer raka rör tycker man ju. Men man ver ju aldrig.

För övrigt så åker jag hem till södertälje när jag lämnat in tentan, ska bli kul att träffa folk där igen. Ska fira lite födelsedagar bl.a. Det kommer nog bli kul.

Aja, nu måste jag nog ta tag i tentan, så här kan man ju inte hålla på.

Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Kommer du hem till den 3 okt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback