Norrköping

Om bara ett par veckor nu flyttar jag till Norrköping!
Det känns väldigt bra, spännande och nervöst samtidigt. ibland funderar man ju lite på vad man ska iväg och göra, när man har allt här. Men andra gånger känns det ju riktigt bra och förväntningarna är på topp.

Börjar skolan den 17aug så innan dess ska jag ha flyttat ner helt. Tänkte åka ner runt den 3:e och skriva kontrakt, hämta nycklar och kolla runt lite i den nya lilla bostaden. 18m2 med delat kök, inte jättestort alltså, men en bra början. Ska nog söka vidare efter ny lägenhet nu under hösten när det inte är lika stort tryck på sökande.
Tror det kommer bli bra i alla fall. Får se lite när jag får ner alla mina grejer, rummet är ju basmöblerat så möbler kommer jag inte kunna ta så många med mig men det är ju massa lådor också som jag ska ha.
Kanske måste försöka bestämma sånt snart ^^

Det som jag funderar mest på nu är från när jag ska adressändra, jag måste ju bestämma lite mer om när jag ska  åka ner och stanna där så jag kan veta från när jag ska adressändra. Vill ju ha min post dit jag är, det underlättare ju faktiskt en del, eftersom jag ska få hem papper ifrån universitetet innan terminen börjar.

Aja, vi får se..

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch! =(

Nu blev jag ledsen.

2009-07-27 @ 03:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback