Jul snart :D

Har haft lite julmys med lite folk från klassen idag. Ätit middag och glöggat med pepparkakor och kladdkaka och lite julmusik såklart för att riktigt få upp stämningen. Snart är det alltså jul på riktigt:) Mys.
Imorgon har jag sista seminariet för i år och det bär hemåt Södertälje på eftermiddagen för att pysslas om lite^^
Sen blir man kvar där i hela två veckor + ett par dagar. Nice, får man passa på att utnyttja tiden väl :)

Det ligger snö på marken, fantastiskt! Imorse när jag gick ut med Adde och det snöade kunde man inte känna så mycket annat än en såndär barnslig lycka, tredje dagen eller nåt med snöande, man blir ju för salig:)
Får väl se hur det håller i sig framöver.

Har fått resultatet på tentan som vi hade nu senast, vet inte om jag skrivit det tidigare men jag blev godkänd i alla fall. Var sjukt skönt. Men det var ju lite på håret faktiskt. Var bara nån poäng över gränsen. Lite läskigt.
Måste vara den sämsta skrivningen som jag haft sen jag vet inte när. Nyttig upplevelse tror jag. Var i och för sig rätt inställd på att det mycket väl hade kunnat bli omtenta i januari, riktigt skönt att det nu inte blir så!

Ser fram emot att åka till södertälje nu ett tag i alla fall. Måste bara komma på vad man ska packa med sig för nåt. Man är ju så van att ha alla kläder och så där, alla möjligheter. Men det känns ju inte som att man ens nästan skulle komma på tanken att orka släpa med sig så förskräckligt mycket. Måste tänka igenom lite nogrannare vad man vill har på jul och nyår nu i förväg bara. Jobbigt :P

Aja, nu ut med hunden och sen packa lite kanske. Blir väl inte så mycket tid till det imorgon kan jag tänka mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback