Slut på friden

Jag tror jag såg årets första geting idag =/ Nu är det slut på friden.
Den kom inflygande i bussen och jag höll på att få lite smått panik innan den flög ut igen.
Jag hoppas jag såg fel, men det såg väldigt mycket ut som en geting. Illa, illa...
Tycker de kan få sova ett par månader till!
Det är det som är det negativa med att det blir vår, alla de där små äcklena kommer fram, annars är det så skönt att det blivit ljusare ute nu och härligt med fint väder =) Men så finns ju denna nackdel också...

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Åh, vännen. Be till Gud så ska han rädda dig undan fobin! :)

Postat av: tobbe

haha you are one of those people?

2009-04-08 @ 08:29:36
Postat av: Rebecca

Haha^^ Yes I am... Sorgligt nog.

2009-04-08 @ 13:40:36
URL: http://rebec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback