Så var beslutet fattat!

Valet är gjort, ansökan är inskickad och under behandling.
I måndags gjorde jag anmälan till högskolan. Valet hamnade till slut på LiU i Norrköping. Det blev förstahandsvalet, som andrahandsval tog jag Uppsala och sen efter det blev det Sthlm m.fl.
Det känns riktigt bra, var inte alls ute i sista minuten =P Sista anmälningsdag är om prick en vecka.

För övriggt så har mamma precis varit nere hos telgebostäder och skrivit på ett nytt hyreskontrakt, vi ska flytta hela en port, från 2:an till 3:an ^^ Det blir nog bra, mamma tyckte om lägenheten och sådär så det är kul.
Den 1/7 är det som gäller.


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Nä, vad roligt :D Både flytt och högskola! Hoppas du kommer in!

Postat av: Roland

Jag håller tummarna för att du kommer in på fösta altenativet.

Flytten förbryllar mig en aning, om man flyttar från en port i huset till en annan port i huset brukar det vara så att om man bor på 2 och flyttar i samma hus borde det bli 4 och inte 3. Så tillvida att huset ligger som en portal över gatan förstås.

Ha de bra

Roland

2009-04-11 @ 13:03:45
Postat av: Rebecca

Jo, jag tror nog att jag borde komma in :) men det är ju bra att ni håller tummarna i alla fall;)



Såhär är det att vår gata har bara två långa hus som står nästan som en halvmåne, inte riktigt kanske och då löper nummrena 1-6 längs husen, så det är 1-3 i ena och sen 4-6 i det andra.



Vad trevligt att du hittat hit föresten :)

2009-04-11 @ 13:34:02
URL: http://rebec.blogg.se/
Postat av: Roland

Ja inte sant, ibland är jag ute och flycker i cyberspace. Vad man hittar där är ju uppenbart en kändis, man är ju glad att det inte är en världkändis.

Roland

2009-04-18 @ 15:28:58
Postat av: Karin

Hej!

jag håller båda mina tummar att du kommer in på de första altenativet

kramar

Karim

2009-04-18 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback