081101-02

Så drog sig denna vecka mot sitt slut nu också.
Hösten börjar sakterligen övergå till vinter, förhoppningsvis en kall och vit vinter.
Är rätt nyligen inkommen efter att varit ute med hunden en snabbis och det är sådan där skön kyla ute =) Perfekt kyla skulle man nästan kunna säga. Det är kallt, på riktigt, men ändå behagligt på något sätt. Lite konstigt beskrivet kanske, men kan inte sätta några bättre ord på det för tillfället. Är nog lite för trött för det. Klockan är ju rätt sent, eller tidigt beroende på hur man ser det =P

Har i alla fall varit jätte duktig idag och städat och möblerat om och monterat bokhylla idag.. Hm blev många och där...
Har för en gångs skull kunnat umgås mycket med Robin också, inte idag kanske men igår. Då jag drog med honom till IKEA. Det var riktigt kul, vi hittat riktigt mycket som vi skulle kunna tänka oss köpa om vi typ blev rika nåågon gång =P Men det var kul att få spendera lite tid med honom ensam för en gång skull. Annars brukar ju bror min bli beslagtagen av diverse olika saker som träningar, Johanna mm, Sen på kvällen träffade jag Josefine också och åt gott från kolgrillen och sen kom Affe förbi så tittade vi på film. En riktigt bra dag helt enkelt, mycket kul. 

Nej, nu ska jag nog göra som hunden bredvid mig och lägga mig och sova.
Måste ju se till och plugga imorgon. Har inte varit jätte duktig på det den här veckan så jag måste ligga i ordentligt innan BK3 imorgon. 

Natt natt..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha. Roligt att du skriver om Johanna som en "sak". xD

Postat av: Rebecca

Haha, inte riktigt så att jag menar att hon är en sak... Men du fattar vad jag menar..

2008-11-04 @ 20:55:06
URL: http://rebec.blogg.se/
Postat av: tobbe

kul att du drar till IKEA när du kollar efter superdyra ouppnåliga saker:P de flesta andra drar väl till Mio eller Boolia eller nått!

2008-11-11 @ 09:59:24
Postat av: Rebecca

:)IKEA is the shit! :P

2008-11-13 @ 23:32:27
URL: http://rebec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback