2008-05-14

Okej, lite läskiga grejer har hänt på jobbet på senaste tiden....

TRE gånger har vi hittat en kniv (alltså en kökskniv (bröd/kockkniv)) inne i skötrummet, två gånger på skötbordet och en gång på hyllan över skötbordet. Det är inte barnen som fått tag på dem, för det är väldigt oåtkolmiga för dem och vi vuxna lär ju inte burit med oss dem in, ofta man använder kniv där inne liksom. Man har liksom ingen anledning att ta in dem och alla blir lika förvånade när man kommer ut med den därifrån.

Sen idag innan jag skulle gå från jobbet så stod jag i hallen inne på avdelningen och hör musik som vi har satt igång på lagom läg volym och sedan helt plötsligt höjs volymen... Sjukt skumt...

En bra grej är ju att jag kommer sluta där nästa vecka tror jag det var. Slipper man all stress som typ ständigt omger en.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men shit. Vem har kagt den där då? :O
Så jag antar att samtalet med chefen gick bra. Skönt att du inte typ har en månads uppsägningstid. ;)

Postat av: Rebecca

Jag vet inte, det är skit skumt i alla fall...
Jo, det gick bra:)

2008-05-17 @ 00:05:30
URL: http://rebec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback