2008-06-18

Ojojoj, nu skriver jag igen...

Sitter vid datorn hemma alldeles ensam så jag tänkte att då kunde jag ju passa på att uppdatera lite här. Mamma har inte kommit hem från jobbet än och Robin är konfaledare så  han är på alphyddan.

Det är rätt skönt att få vara ensam hemma på dagarna faktiskt, skulle varar riktigt kul att flytta hemifrån snart. Men det har man ju inte råd med och så skulle man få ta studielån i höst och det känns ju lite onödigt eftersom jag ska ta studielån sen när jag ska plugga på universitetet i typ 4år eller vad det nu blir, kommer inte ihåg hur lång utbildningen är.  Så jag kan nog leva med att bo hemma ett år till. Är ju lite läskigt att tänka på att flytta hemifrån också. Det är ju typ då man blir vuxen på riktigt. Man kan ju vara hur gammal man vill men innan man flyttat hemifrån och ska klara sig själv och ta en massa ansvar så är man inte riktigt där än. Man vet liksom inte hur det är.

Annars så är jag nöjd med tillvaron för tillfället. Så glad att jag slutade på den där förskolan då jag fått höra att det typ är kaos på avdelningen jag jobbade på och att hon som är där istället för mamma typ inte gör nåt i barngruppen, liksom inte tar nåt ansvar för barnen... Suck... I och för sig så kanske det hade varit bättre för dem om jag jobbat kvar men inte för mig så jag gjorde helt rätt. Det hade liksom börjat bli kaos redan när mamma och den där andra bytte avdelning.

Annars så tog ju folk studenten härom veckorna. Fy va kul. Man blev så glad för dem för man kom ihåg hur kul man själv hade den dagen, hur glad man var liksom.

För övrigt är det bara några veckor kvar till jag ska till pappa. En typ 9h resa. Först med tåg till Sundsvall och sedan med buss därifrån, och sen samma ressätt hem igen. Sen när jag kommit hem därifrån ska jag till göteborg till min bror där. Ska bli kul=)  Ser fram emot det jätte mycket.

Det var en liten uppdatering i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Don Storbröd

Tjohooo!!! Syrran nämde mig i ett inlägg :) Ska bli skööööönkul att ha dig här :) Sittar och uppdaterar lite foton på facebook... isåg att jag är LEDIG i morgon så jag måste ju passa på attvara vaken till kl.5 :) Stooor kramz

2008-06-30 @ 04:21:17
Postat av: Rebecca

Hahaha =)Ja, man måste ju passa på när man är ledig =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback