2007-06-28(-29)

Kom precis hem ifrån Josefine som hade sin födelsedagsfest ikväll. Det var kul =) Kul folk och grillat, vissa körde sing star också. Det var som sagt riktigt trevligt. Fick skjuts hem också, av Affe, det var skönt, slapp man gå, lite mindre skönt att sitta i knät på nån och inte kunna sitta rakt med huvudet, det var ju inte så bekvämt för nacken kan man ju säga. Men lika glad för det är jag =)

Var fortfarande pigg nu när jag kom hem så jag satte mig här och skrev lite. Lyssnar på Jason Mraz och typ halv kollar på 24, typ säsong 4 eller nåt, som går på tv4+ just nu, går typ två avsnitt inatt, inte för att jag tror att jag kommer orka titta på dem, dessutom har jag redan sett dem, men det är ju nåt att göra tills jag somnar i alla fall.

Har egentligen inget intressant att skriva. Men det spelar väl egentligen ingen roll =P

Ska nog sova nu i alla fall, eller ja, lägga mig ner åtminstone är ju lite onödigt att sitta uppe när man inte gör nåt speciellt liksom...

Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback