2008-07-30

Värmen har ju inga gränser!

Jag vet att vi svenskar generellt sett är ett rätt gnälligt folk när det kommer till väder, vi blir liksom aldrig riktigt nöjda känns det som. Inte många jag känner i alla fall. Men alltså det här är ju bara jobbigt, seriöst. Man kan ju inte röra sig ute nästan... Var iväg till ICA Maxi idag och handlade lite, och typ dog på vägen. Inte nog med att det är varmt ute, det är ju sjukt mycket varmare i bussarna, nån som hört talas om luftkonditionering?
Och så vill jag inte ha öppna fönster heller för jag har ju världens fobi för getingar och dylikt. Jag skojar inte, alla som känner mig vet eller borde i alla fall vet ^^ Jag klarar inte av det..
Detta gör det riktigt jobbigt på nätterna då jag bor i lägenhetens "tortyrrum", ligger i solen hela dagarna, och jag kan ju då inte ha fönstret öppet av ovan förklarade skäl.
Så det blir "lite" varmt.
Nu säger väl folk att man inte ska gnälla nu när vi äntligen fått sommar i Sverige, men kom igen... Det är ju inte ens skönt på dagarna. Det är ju skönare på kvällarna men man måste ju ut på dagen också...
Kan det inte bara bli lagom liksom? 

Aja, man ska väl inte gnälla egentligen, det är ju bara nån vecka om året ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp. Och nu vänder det igen säger de. Men du får tänka positivt angående din fobi för saker som flyger. Du kan roa andra när du skuttar omkring. =P

Postat av: Rebecca

Jo, har hört det att i helgen ska det vända. Haha, sant:) fast folk kanske kan tycka att det är lite pinsamt när jag skuttar omkring^^

2008-07-31 @ 12:32:50
URL: http://rebec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback