2008-07-19(-20)

Kom precis hem ifrån Affe, han firade sin födelsedag idag, han fyller egentligen år på måndag men då är han ute i lumpen (eller vad man nu säger:P) igen.
Det var verkligen jätte trevligt, ångrar defenitivt inte att jag åkte dit. Kul folk och god mat^^ och allt.
Det var kul att snacka lite med Josefine på vägen hem också, vi gör ju inte det så ofta längre :(
Får bättra oss lite tycker jag:)

Får nog bättra mig över huvud taget när det gäller att umgås med kompisar. Kan inte göra så mycket just nu då jag varit i Ume och åker till Götet på måndag. Men sen får det helt enkelt bli en bättring tycker jag! Nu ska jag skärpa till mig lite.

Hm, kanske borde sova lite, ska ju ändå upp vid halv nio imorgon och gå ut med hunden, väcka Josefine och sedan möta Jonna, gå ner till centralen, möta Josefine och ta tåget upp till Stockholm och gå till S:ta Clara kyrka och sendare hemgrupp hos Sofie på eftermiddagen/kvällen =)

God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback