2007-07-02

På måndag åker jag till Umeå, upp till pappa. Finally.
Har varit lite fundersam om hur jag ska hitta bussen i Sundsvall eftersom jag bara åkt igenom där typ 4ggr tidigare. Aldrig liksom varit i stan. Och busstationen ligger en bit bort från tågstationen så jag funderade på hur det skulle bli liksom. Men det ordnar sig väl tänkte jag. Kontrollfreak som jag kan vara ibland har jag kollat upp precis hur det ligger till och vet precis vart jag ska vara när bussen går (en busshållplats som ligger vid tågstationshuset.)
Så nu känns det mycket bättre, 9min på dit vägen och 16 min på hemvägen, i bytestid, blir ju perfekt.

Det enda jag funderar på nu är hur Adde kommer vara på tåget och sen på bussen. Lite jobbigt om han blir nervös och typ låter hela tiden. Men det ordnar sig väl det med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback