2008-04-30

OJ....
Det var ett tag sen.

Ja, jag lever fortfarande i alla fall även fast bloggen har varit lite död..
Finns faktiskt många anledningar till att jag inte skrivit på länge:

1. Jag jobbar hela dagarna och kommer hem sent.

2. Internet är helt CP hos oss just nu.. eller ja, jag tror det är modemet det är fel på för man loggas in och ut från internet hela tiden och då orkar man inte ens försöka göra nåt. (Detta problem finns fortfarande)

3. Har haft alldeles för mycket att skriva om och haft svårt att bestämma vart jag ska börja nånstans. detta problem skulle ju inte uppkomma om jag bloggade lite oftare, men säg inte det till mig, det förstör ju det roliga =P
Sen har jag väl varit lite lat också men jag har ju i alla fall några (läs: typ en) bra föklaringar (förklaring) till min minimala aktivitet på bloggen.

Annars händer inte så mycket.
Jobbet som jag förut har sagt hur mycket jag trivdes på har jag börjat att inte trivas speciellt mycket på så jag överväger att säga upp mig till slutet av maj.
Vissa skulle ju då säga att det känns lite onödigt för då är det ju bara en månad kvar av mitt vikariat, men då kan jag ju säga till er på en gång att en månad känns som en väldigt lång tid just nu och det är inte värt det helt enkelt. Jag är hellre arbetslös och fattig en månad en jobbar där känns det som.
Får man lite tid till att göra saker som man kan tycka är viktigare och att bara ta det lugnt.
Kanske blogga lite mer =P

Aja, nu ska jag avsluta.
Får återkomma med jobbsituationen, får se hur jag bestämmer mig för att göra.

Hoppas internet-problemet löser sig här hemma.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Los Broderos De La Götet

Tja syrran...

Två saker. 1. Du vet väl om att det är olagligt att använda någon annans internet utan att fråga ;)

2. Vad är det som gör att du inte trivs så fasligt utomodäääääntligt längre?

Stor Götakram

2008-05-05 @ 00:55:51
Postat av: Josefine

Usch. Det låter tungt det där. Går det inte att få ut någon betald semester av den tiden då? Du har ju ändå jobbat ett ganska bra tag nu! Min semester är ju obetald iom att jag har timlön med semesterersättning men du har ju månadslön. Borde ju inte få vara så att man vill säga upp sig för att jobbet suger så mycket.

Postat av: Rebecca

Vet inte.. jag har ju en del övertid jag ska ha pengar för om jag slutar och sen så ska jag få min semesterersättning på slutet. Vet inte riktigt hur det fungerar. Men jag ska prata med chefen nu i veckan så får jag allt klart liksom.
Men jag bryr mig faktiskt inte om jag får några pengar i juni, jag klarar mig liksom.

2008-05-07 @ 19:56:19
URL: http://rebec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback