2007-09-29

Så var hösten här på riktigt då =) Tycker det är så fint på hösten, alla färgskiftningar i bladen och allt. Hösten är bara så mysig^^
Har varit ute i veckan och försökt ta några fina höstbilder men det blev ju inte så lyckat.. Ljuset var inte sådär jättebra så det blev inte många fina bilder där inte =( Inte som det såg ut i kameran i alla fall.. Träden som är så fina nu...

Annars så är allt bra, eller ja, jag håller på att bli lite sjuk men annars så =) Jobbade i veckan, det var kul. Barnen är så underbara där borta. Jobbade måndag - onsdag. Lite jobbigt bara, i söndags så såg jag när jag var på väg till Sthlm och Clara kyrka att mitt busskort skulle gå ut samma dag.. Hade ju då räknat med att det skulle gå ut när jag fick pengar i tisdags men så var ju då inte fallet.. Fick lov att betala med sms-biljett på måndagen och sen på tisdagen kunde jag köpa nytt busskort.
På tal om Clara så var jag ju där i söndags och då var det nån ryskkonferens som hölls där den helgen så det var en del folk där från Ryssland och det var ganska coolt faktiskt. En rysk präst höll inledningstalet och senare fick man höra lovsånger på ryska, det var lite kul att man kände igen många avdem också =) Sen så fick man också höra en väldigt givande predikan av Carl-Erik Sahlberg där vi bl.a. fick en väldigt bra och tänkvärd fråga, nämligen: "Om du blev åtalad för att vara kristen skulle det då finnas nog med bevis för att få dig fälld?"
Var där med Josefine, Sofie och Daniel och efteråt så tog vi en promenad på Drottninggatan till Gamla stan och bort mot Södermalm. Det var trevligt, skönt väder och bra sällskap liksom.

Kom även på förra helgen att min bror fyller år imorgon. Att tiden går så fort alltså.. Var man ju på riktigt tvungen att tänka ut vad man skulle köpa till honom, och jag som är så dålig på sånt, men jag kom på nåt i alla fall som faktiskt är bra so I went for that one ^^ Jag älskar att ge bort saker, men det jobbiga är att komma på vad man ska ge. Jag vill ju att det ska vara perfekt.
Så ikväll blir det nog tårtbak här hemma, att han fyller 21 imorgon alltså... Och att han fyller år imorgon innebär ju att det bara är några få dagar kvar till min födelsedag på onsdag. Allt går som sagt alldeles för fort, det smyger sig bara på saker helt plötsligt ^^.. Ojojoj.. Var det inte sommar nyss liksom..
Men men, jag ska inte gnälla. Kan vara ganska skönt att tiden går fort ibland ändå.

Ha det gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback