2007-09-17

Så har man gjort bloggen lite mer personliga då =) Har suttit och försökt komma på hur jag skulle göra ett tag men nu har jag satt in lite egna bilder vid rubriken på sidan i alla fall..

För övrigt så händer inte så jätte mycket för tillfället. Kommer vara hemma gående den här veckan, vikarierade på förskolan hela förra veckan. Känns tråkigt att jag inte kommer jobba där sen så mycket, man har ju fått kontakt med barnen och sådär nu så det är lite tråkigt att man "slutar". Men jag kommer vikariera där redan nästa vecka igen och sedan om typ tre veckor eller nåt sånt.. Lite klurigt bara hur man ska göra med jobbsökandet liksom.. Jag kommer ju fortsätta söka jobb men hur blir det liksom med de dagar jag lovat vikariera då? Det är ju inte så många men jag menar de räknar ju med att jag kommer kunna jobba då.. Fast man kanske får nå jobb som man kan välja arbetspass och sådär så då ordnar det ju sig, men annars känns det ju lite konstigt att säga att ja, den och den och den dagen kommer jag inte kunna jobba och sen inte den och den heller... Hmm... Aja, det ordnar sig ju...
Inget att oroa sig för förrän den dagen kommer. Kan ju inte gå runt och grubbla på en massa saker som inte är aktuellt för tillfället. Finns ju annat man måste tänka på liksom.

Ska nog gå och ge blod i veckan också. Blir nog bra.. Men annars händer inte så mycket som sagt... Får väl se lite vad som händer... Kanske ska försöka åka till Stockholm någon dag, om jag kan få någon att hänga med, annars är det ju inte så kul. Men ska i alla fall försöka utnyttja busskortet nu till fullo innan det går ut nästa vecka, onödigt att ha det och inte använda det..

Aja, nu ska jag göra nåt annat

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Josefine

hehe. vi kan ju träffas i sthlm när jag slutar imorgon om du vill. Fast det blir lite sent kanske. =P

Postat av: Josefine

Fint det blev med bilderna btw. Älskar bilden på bron. jag är svag för broar.

2007-09-18 @ 12:03:39
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hehe, jo.. Lite sent skulle det nog bli.. Tack tack :)

2007-09-18 @ 13:43:30
URL: http://rebec.blogg.se
Postat av: Josefine

kanske bättre om vi träfas i södertälje trots allt. =P

2007-09-18 @ 14:34:16
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback