2007-05-14

Så nära men ändå så långt borta. Jag har sedan länge börjat se slutet av tunneln, jag ser ljuset, i den sådär 12år långa tunneln som ofta kallas skolan... Men nu har jag börjat bländas av ljuset och när man är bländad är det ju lite svårt att göra något alls och det är ungefär så det är just nu... Borde egentligen sitta och plugga nu, har ju prov imorgon, men det har jag ju självklart skjutit upp till efter maten ^^ och så har man ju en massa annat skolgrejs som måste göras.. Härligt.. Men det ordnar sig.. Det är ju snart över. Jag har ungefär sex vanliga dagar kvar i skolan. Fatta vad skönt! =)
Om en vecka och cirka 12 timmar åker ju jag till Italien =D och blir borta i en vecka. Det är ju riktigt snart alltså.
Va kul!
Men samtidigt så missar man ju en del som man måste ta igen sen... Vilken tur att det är slutet av terminen och ändå inte så jätte mycket kavr. Har en, kanske två grejer jag måste göra klart innan vi åker och sen har jag några grejer att göra när jag kommer tillbaka.
Sen är det bara några dagar kvar till studenten =) Nu är det ju bara 4 veckor och knappt det ^^
Men jag kommer sakna personer från klassen. Kommer säkert gråta på studentdagen.. Skulle inte förvåna mig det minsta, är ju ganska blödig av mig ^^

Jaja, pluggandet väntar...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe. Lyllo. Jag har nog ganska många normala skoldagar kvar. Usch och bajs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback