2007-05-03

Tänk att jag snart tar studenten! Helt otroligt... Nu är det bara en månad och 5 dagar kvar..
Tiden går riktigt fort...

Vad har hänt senaste tiden då...? Jo, jag har ju haft en italienare boendes här hemma hos mig, vi har ett projekt i skolan som går ut på att vi skulle få hit italienare som skulle bo här och sen om några veckor, närmare bestämt 19dagar så ska vi åka ner till Italien i en vecka och bo hemma hos dem, detta för att typ se hur det är att leva som ungdom där och lite skillnader med att leva som ungdom här.. Eller något sånt i alla fall =)
Det var kul när de var här, en dag blev jag dock mer irriterad än jag varit på väldigt länge men förutom det så var det kul =) Saknar det lite faktiskt.. Det  kändes riktigt tomt här dagarna efter att de åkt, även fast de bara var här en vecka, man hade ju haft med sig dem nästan hela tiden.. Ska bli så kul att åka ner till Neapel sen.. !9 days and counting =) 
Annars har det väl inte hänt så jätte mycket, var och gav blod förra veckan. Fick veta att jag tydligen hade jätte bra blodvärde och det var ju bra.. Det var lite kul när man satt där och hon tagit bort nålen så fortsatte bara blodet att rinna och det var ju inte lite heller..(Det var ju inte som när jag var och testade mig tidigare, se tidiagre inlägg) Jag som både var trött och dessutom har typ världens sämsta humor började ju då skratta bl.a. p.g.a vissa saker som America och Frida sa och då rann det ju bara mer... Sen när det till slut hade slutat rinna hade jag en stor blodfläck på armen som man fick gnugga bort och så frågade sköterskan(?) mig om jag mådde bra, om det kändes bra hur många gånger som helst och jag mådde ju hur bra som helst och började fundera på om jag kanske borde känna mig lite dålig eller nåt, men det gjorde jag inte så till slut fick jag sätta mig upp och sedan hoppa ner från stollen (eller vad man nu ska kalla det). Sedan trodde ju jag att jag skulle bli trött (eller ja, tröttare än jag brukar vara^^) men det blev jag faktiskt inte.. Lite förvånande men det var väl bra^^

I fredags var det mösspåtagning också, då började det bli ännu lite mer klart för en att snart är det slut. Studenten är nära nu =) Det var lite kul i alla fall. På morgonen hade lärarna förberett en teater för oss som var kul faktiskt..
Sen hade vi vissa uppgifter som vi skulle göra och det gick väl rätt bra.. Vi var nog inte bäst men det spelar ju inte så jätte stor roll. Vi kommer ju ändå troligen få gå sist i ledet ^^ mendet gör faktiskt inte mig så jätte mycket om jag ska vara riktigt ärlig... Sen på kvällen orade vi inte gå ut så jag, Frida och America var hemma hos America och åt mat och kollade på film och snackade istället =) Jag hade nog somnat om jag var ute.. Somnade ju "nästan" hemma hos America innan klockan ens var typ halv ett..
Sen har jag ju varit på Jennys och Sofies studentskiva också, det var ganska kul.. Lite tråkigt att Jenny åkte hem så tidigt men det var helt okej.. Lite jobbigt bara att den var den 1maj och att jag kom hem vid typ kvart över fyra på morgonen den 2 maj och så skulle jag till skolan till 10.. men det funkade i alla fall, somnade runt halv, kvart i fem och vaknade vid nio och åkte sedan iväg med halv 10 bussen, motvilligt, men jag gjorde det i alla fall =) Sen var jag ju inte överdrivet trött igår kväll heller... Skumt...

Jaja, det var det...

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Hehe, själv var man ju ledig den 1 maj ;) Det var kul att se dig där =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback