Öronproblem...

Haha, var inne på vårdguidens hemsida för att se om jag kunde få nåt råd om vad jag ska göra med mitt öra och så klickar jag på en länk och så kommer jag till en sida där det står nånstans i mitten: "Tecken på nedsatt hörsel kan vara att du hör dåligt." Va, är det sant?! ^^
Så kunde jag ju inte hitta nåt på den där sidan heller som jag kunde ha användning för utan jag får nog lov att ringa vårdcentralen och fråga vad de tycker att jag ska göra... Fast det får jag nog göra imorron då jag får en sån där härlig röst i örat som säger "Vår telefonkö är för tillfället fylld, var god försök senare eller nästkommande vardag" Deras telefontid slutar liksom om 35min.. Känns som att chansen att jag hinner komma fram och prata är ganska liten om kön är fylld...
Aja, det är ju lite kul med ställen där det står elementära saker i alla fall.. En annan sak som stod på sidan under trötthet var ju också lite roligt Trötthet kan bero på otillräcklig eller dålig sömn, Jaha, kan det det... Tror det stod nåt sånt där dumt i nån lärobok vi hade eller har nu, typ naturboken. Kommer inte ihåg exakt vad det stod men det var liksom så att man tänkte Nähä, dah.. Det förstod jag ju inte alls av namnet...

Det är lite kul att man så fort det är nåt man inte känner igen först kollar det värsta sakerna, bara jaha, det kanske är tinitus eller nej, det är nåt ännu värre och sen när man hållt på så ett tag så märker man att problemet börjar försvinna och konstaterar att jaha, det var inget alltså ^^ Eller ja, kul och kul men ni fattar vad jag menar, om inte jaja, orka =P
Men men, mitt lock för örat som jag haft nu sen i lördags morse går säkert över snart, ska bara höra med vårdcentralen just in case.. Det kanske kan gå över fortare liksom^^

Jaja, ska nog testa ringa vårdcentralen nu en sista gång innan telefontiden är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback