Jasså, jag också...

Don't you just hate it when those embarrassing things happen?
I know I do. Speciellt när allt kunde ha gått på ett helt annat sätt ^^

Nu har jag alltså också en blogg då.. Kan man ju fråga sig om jag bara vill va som alla andra eller om jag bara tycker om att skriva. Skulle nog själv påstå att det är det andra alternativet: jag tycker mycket om att skriva. Sen om nån vill läsa det man har skrivit är ju en annan sak ^^  Om inte kanske folk luras av att det kanske är intressant att läsa och sen när de kommit halvvägs upptäcker de att det inte var så jätte intressant men då är de ju fast =P

Det finns alltså inget jobbigare än att inse att man har slösat bort flera timmar på egentligen igenting... Okej, det kanske det finns men det känns ju sjukt onödigt.. Upplevde det i skolan idag, hade ett par lektioner som jag lika bra kunde hoppat över, i alla fall den ena, den andra kanske var lite viktig då vi faktiskt pratade om vad som inte ska komma på vårt nästa prov ^^ Men orka komma tillbaka till skolan efter lovet och så är de första lektionerna hur slappa som helst så man kunde ju varit hemma istället. Man lärde sig liksom inte så mycket. Kanske inte hade förväntat mig det heller men ändå. Det har man ju liksom i och för sig kanske inte gjort så mycket den senaste tiden egentligen heller förutom på de intressanta lektionerna som man kan räkna på typ en halv hand ^^ Ibland en kanske..

Oj, nu var klockan mycket, har ju inte ätit middag än.. Måste nog ta och göra det.. Får skriva mer nån annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback