Haha.. kul..

Bara så att du vet; om du inte bor i Sthlm så bor du nån annanstans ^^
Haha, bakgrunden till detta uttalande är ju då att jag läste en inbjudangrej som min kompis hade fått från NyGeneration där det stod bor du i Stockholm ring: ............ och lite längre ner bor du någon annanstans ring:......... Det tyckte vi var lite kul.. Vi var ju i och för sig rätt så trötta när vi läste det men ändå. Borde de inte ha haft fler exempel på platser att bo med tanke på att det är en natuonell organisation ^^

En annan rolig sak som en tjej i min klass sa tidigare i veckan (typ igår) på vår svenska lektion då vår ganska jobbiga lärarkandidat frågade henne om hon läst klart en text som vi tydligen skulle ha läst, då svarade hon: Vaddå? Det vi läste på lektionen?, fick till svar: nej, ni det ni skulle läsa hemma, Hon svarar: Va? öm, jag vet inte...
Suck hur kan man glömma om man läst en text de senaste två veckorna och om man då inte kommer ihåg vad texten handlar om kan man inte bara svara nej då, för även om man då har läst den kan man ju ändå inte svara på nån fråga om det hela.. Ja, jag säger då det...

Sen var det nåt kul som hände på bussen idag också fast det kommer jag inte ihåg vad det var =( Det var jättekul i alla fall ^^
Och tidigare under dagen satt jag och pratade med johan om en grej som jag och frida planerat lite och tänkte kanske genomföra lite senare under terminen hemma hos henne oh då hör jag honom fråga: "Ska frida komma?" Och jag svarade så klart: Klart hon ska komma, vi ska ju vara hos henne ^^ Och då upprepar han lite skrattandes frågan en gång till och jag svarar samma sak typ och sen upprepar han en gång till och då hör jag att han säger mitt i skrattet: kan Ida komma ^^ Vaddå? jag döv.. nää =P

Aja, måste dra nu..

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback