19-01-2007

Qui est meus cervicas? — Var är min kudde?

Skönt med helg igen alltså. Har haft en ganska påfrestande vecka ändå. Tre prov, inte för att jag pluggade till alla, bara till typ ett ordentligt ^^  Men oron sitter ju där och stör... Anledningen till att jag inte pluggade till de andra två proven var inte för att jag var dum utan jag visste inte riktigt hur jag skulle plugga så jag förlitade mig på att jag hängt med på det som vi sagt på lektionerna och det vi läst (Det var prov i Svenska om August Strindberg och ett om Selma Lagerlöf.. Spännande^^) Men det gick ju ganska så bra ändå, hade lite ont om tid när vi skev om Strindberg bara, var tvungen att hoppa över nån fråga och de sista svaren blev ju inte så jätte utförliga men min lärare sa att det nog inte gjorde nåt, hon fattade ju att det var lite lite tid vi fått..
Det provet som jag faktiskt pluggade till var i Filosofi om Metafysiken och en massa filosofers teorier och grejer. Visst Det var ju ganska intressant att läsa om och sådär men det var ju ett riktigt flummigt prov som vi fick pch man visste inte riktigt vad man skulle göra eller rättare sagt vad han ville ha för svar. Skit flummigt, så något mvg blev det nog inte på det provet, i värsta fall blir det nog g men det trodde inte Johan och troligen ingen annan heller om jag skulle fråga men det känns lite som att allt är möjligt... Men ja ja, jag överlever nog, jag lever fortfarande på de gånger då vi pratade betyg förra veckan och vad mina lärare sa ^^ Jag fick ju mvg i Pedagogiskt ledarskap och så var jag den enda i hela klassen som fick mvg i omdöme på Naturkunskapen^^ *skryt skryt* =P
Nä, jag brukar faktiskt inte skryta så mycket men det var ju så kul så jag måste ju få säga det ^^

Ska bli skönt att få sova nu i helgen också, har verkligen varitjätte trött den här veckan. Har knappt orkat gå upp ur sängen, alltså det är ju hemskt.

Det ska ju också bli skönt att slippa alla "djuren" i skolan som håller på med smällare och kastar en massa stinkbomber överallt. Blev skit sur för nån dag sen när man först och främst fick höra att några hade hållt på med smällare så att den bästa läraren i hela skolan hade fått den vid örat och då fått problem med det. Sen nästa dag till råga på allt så står man i skåpet och så ser och hör man värsta smällen och det första man tänker då är ju typ "Okej, nu dör jag då..."  Skit läskigt. Kan inte folk bara växa upp och lära sig vad som är kul och vad som inte är det...

Oj, nu blev det ännu ett långt inlägg.. Orka läsa.... Aja...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du med dina långa inlägg... Men bättre många långa än få korta! Vi har också haft massa smällelever i skolan. Skitjobbigt. I torsdags på eftermiddagen fick de skicka hem alla...

2007-01-20 @ 00:55:27
Postat av: Josefine

Haha. I smäll! (Nej, det var inte jag som smällde!) xD

2007-01-30 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback