2007-02-26

Äntligen är det sportlov =) Yeay^^
Sitter alltså hemma just nu och tänkte att eftersom jag ändå bara sitter här för tillfället och väntar på att jag ska ge mig iväg så kan jag ju lika gärna skriva lite här ^^
 
Sportlovet började bra, i fredags då vi slutade efter första lektionen som jag knappt kan se som en lektion då vi fick veta vad vi fick på engelska reading-provet (där jag fick 57/59 by the waay ^^ Min lärare sa klart MVG och att hon tyckte att det var dumt att jag inte ska skriva Camebridge provet) och sen kom det två mormoner till lektionen ena från Kanada och den andra från USA. Det var riktigt kul att lyssna på dem, de pratade om Kanada en hel del och lite om USA (den ene, han från usa, tyckte att vi säkert kunde mer om usa än vad han gjorde^^) Men det var i alla fall kul och intressant så klart.
Efter det slutade vi alltså och så åkte jag hem och slappade, efter nån timma sådär fick jag ett infall att jag skulle gå ner till Saltskogs centrum till frisören där. Och så bar det av ner, väl där fick jag typ direkt sätta mig i en stol och äventyret började ^^ Snart så var typ halva mitt hår (lite mindre kanske, har en viss förmåga att överdriva) avklippt. När håret var typ torrt igen tänkte jajg att ja, men nu är han väl klar och det ser ju rätt bra ut (var lite orolig innan, som alltid) men då gick han och hämtade en rund borste och satte igång att föna håret och gjorde värsta frisyren, som blev fin, och allt detta för bara 100kr (reklam^^)

Sen i lördags var jag på fest hos en kompis på kvällen, det var också riktigt kul faktiskt. Till en början var det ganska stelt men sen blev det bättre. Det fanns en del kul människor där ^^
Kom hem typ 03.20-30 och sen skulle jag upp igen vid 08.00 och göra sig klar för kyrkan. Kom väl upp typ halv- kvart i nio men jag hann ju med det som var viktigast typ frukost och sånt där. Sen bar det av till kyrkan så man var där vid typ 09.30 eller nåt sånt.
Efter det var jag med Jonna typ hela dagen och dagens kommentar, eller ja, det var ju nån annan som sagt det tidigare men hon berättade det för mig och det var "Vem är Tom?" Hon hade nämligen haft ett sms på sin mobil som var tomt och så hade en kollat på det och då stod det tom på det och han var på väg att fråga: "vem är Tom?" Skit kul ^^

Jaja, ska träffa Frida snart och sen efter det ska jag ju träffa Sofie på stan och käka och sen gå på bio så jag ska nog börja göra mig klar.

Februari förra året











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback