2007-02-21

Kväll


Hm, ja.. Här sitter man igen då. Har inte mycket för mig så jag tänkte jag kan ju skriva lite här.  Börjar ju inte förrän typ tolv och så vaknade jag för lite över en halvtimma sen och kände miig pigg så då var det ju ett bra tillfälle att kliva upp så att man inte somnar om och sen vaknar nån timma senare och upptäcker att man är jätte trött (Har hänt mig ett antal gånger =P)

Det är inte så mycket som hände rnu som är kul att skriva om, eller ja, inget jag kommer ihåg just nu i alla fall...

Det är ju lov nästa vecka och det kommer bli skönt. En vecka utan läxor och upp tidigt till skolan. i och för sig så ska jag ju upp typ ännu tidigare än jag brukar på onsdag och torsdag nästa vecka då jag ska vikariera på mamma's jobb i sthlm och då börjar jag åtta på morgonen och blir tvungen att åka hemifrån vid typ halv-kvart i sju så jag måste ju då kliva upp vid typ... Jätte tidigt!
Jag som knappt kommer mig upp till skolan då jag måste åka typ kvart i åtta.. Ojojoj.. Men men, vad gör man inte för att få jobba lite ^^ Det är ju liksom inte hela världen.

Måste se till att göra lite mer saker under lovet så att jag inte slösar bort min ledighet på att typ bara vara hemma, det känns ju onödigt.. Får nog ta kontakt med lite folk och hitta på nåt helt enkelt ^^

Jaja, nu ska jag inte skriva en massa onödiga saker som bara tar lång tid att läsa. Ska gå och se vad jag ska äta till frukost och se om jag ska gå till skolan och äta lunch eller hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback