2007-02-12

Kom ihåg att: Livet är som en kontorsstol - det gäller att ha rätt inställning.

Så satt man här igen då och ska skriva nåt nytt som hänt.. Satt här i typ onsdags kanske och skrev men så precis när jag var klar och precis skulle publicera så råkade jag klicka bort mig så allt försvann!
Det var en aning jobbigt måste jag säga.
Kommer inte ihåg vad jag skrev heller, men det var säkert inge viktigt =P

Att saker inte alltid blir som man tänkt sig kan ju vara lite jobbigt men samtidigt kan det ju komma nåt  positivt också, om inte på en gång så kanske senare, inte alltid dock men då och då ^^
Som förra veckan eller ja, förra helgen skulle jag ha åkt till Västerås på lördagen men de jag skulle åka med bangade och jag var uppe typ halva fredagsnatten och hade typ ångest över hur jag skulle göra och var allmänt besviken och ledsen. Kom i säng typ två timmar innan jag skulle var tvungen att kliva upp och sov så klart för länge så att jag inte skulle hinna iväg även om jag bestämt mig för att åka själv. (Vilket typ ingen tyckte att jag skulle göra, men jag hade funderingar på det för jag hade ju planerat det där i en månad) Så jag var hemma hela lördagen, min mormor och moster kom förbi ett tag för min mamma hade ju fyllt år i början av veckan så jag var lite social med dem och sen så var jag hemma och tyckte synd om mig själv (Jätte moget, jag vet) Men i alla fall det jag vill komma fram till är att det ändå blev bra tillslut. Först och främst fick jag ju lite ensam tid med mamma då vi låg och pratade typ 2 och en halv timma mitt i natten, sen fick jag ju träffa min mormor och moster och sen som grädden på moset fick jag i fredags höra en riktigt bra och tänkvärd predikan av samma ungdomspräst som jag skulle ha hört i Västerås,  jag var ju i S:ta Clara i Sthlm och spelade på en Cafégudstjänst, typ nån ungdomsgrej tror jag eller ja, jag tror det var meningen att vuxna och ungdomar skulle kunna mötas där, eller nåt sånt^^  vilket för den delen också gick väldigt bra, att spela alltså och sen så var jag där och spelade igår på gudstjänsten också och det gick väldigt bra det med så det var riktigt kul =)

Jaja, det var ju inte det här jag tänkte skriva från början ju. Vad var det jag tänkte skriva?

Äh, jag kommer inte ihåg.. Orka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback