2007-08-30

Jahaja... Sitter man här igen då.. Skulle egentligen äta nu och förbereda mig för att dra upp till kyrkan på KU men istället sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag missar det... Har ingen hundvakt för mamma ska på kryssning till Åland ikväll till imorgon med Kjelles döttrar. Så jag får göra något som man kan ha med sig Adde. Ska nog träffa Frida och käka med henne det är ju alltid kul och vi träffas ju inte lika ofta längre^^ Av någon anledning^^ Lite skillnad när man gick i skolan. Det är mässa ikväll så det är ingen gudstjänst där på Söndag så då ska jag nog dra in till Stockholm och gå i S:ta Clara istället. Härlig kyrka det. Då får man ju lite sovmorgon också jämfört med Hovsjö, i Clara börjar det ju inte förrän kl.11, så man åker med 10 tåget och i Hovsjö börjar det kl.9.30. Men jag föredrar ju faktiskt Hovsjö egentligen.
 
För övrigt så har jag varit hos frisören idag. Håret var mycket kortare när man gick därifrån, av någon anledning =P
Det blev väl en aning kortare än jag tänkt mig men än så länge har jag inte tyckt att det blev fult så det är ju huvudsaken =)

Jobbade inte idag men ska upp och jobba imorgon. Ska gå över till Jenny med Adde vid typkl.6 och sedan fortsätta resan till Östermalm.. Spännande att se hur det kommer gå. Jag är ju typ död på morgonen när man ska gå upp tidigt och mamma är inte hemma så hon ska ju inte åka med... Men det kommer nog gå bra. När det är viktigt så kommer man ju upp. Det var lite kul att mamma erbjöd sig att ringa mig på morgonen vid typ halv sex^^ Hon har fullt förtroende för att jag kommer upp, eller något ditåt =P Så hon kommer ringa imorgon, vilket självklart kommer underlätta vaknande processen, sen kommer hon säkert messa sådär en tjugo gånger innan jag kommit fram till jobbet för att se hur det går att ta sig dit^^ Hon är så rolig min mamma så det skulle ju inte förvåna mig^^

Aja, ska sluta skriva nu...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha. Nice. Lite så är min mamma också. Fast hon messar typ aldrig! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback