Sjukt laddad

Det känns grymt skönt att skolan drar igång imorgon igen. Har laddat till 110% då jag varit ledig hela sommaren och nu vill jag gärna komma igång igen. Känns bra det här. Planeringen med sketionsstyrelsen för hösten har börjat komma igång och det kommer nog bli bra med det också:) Känner mig riktigt på topp faktiskt nu när jag varit i kyrkan för första gången för terminen, kommit igång med planering och börjar imorgon. Nu saknas det bara att det efterlängtade csn-pengarna kommer in på kontot så man inte är fattig längre. Borde väl komma tisdag eller onsdag hoppas jag när jag registrerat mig imorgon. Kommer bli nice :)
Hm, borde kanske göra matlåda till imorgon nu, om vi nu kommer få nån tid att värma på det. Har ju lite lustigt schema imorgon.
Men men..
Det var allt för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback