2008-07-26

Så var man än en gång hemma igen då, och nu är jag hemma för att stanna. Ett tag i alla fall=P Får se om jag åker till Norrköping över nån dag innan sommarn är slut kanske, kolla in staden lite och se om det är värt att flytta dit nästa år =P.
Har varit i Göteborg i veckan, hos Jonas. Har varit riktigt nice. Vi var bland annat på bio, vi såg "Jiddra inte med Zohan" den var rolig^^  och så var vi även på en grekisk resturang en dag, mums =) Sen har vi gjort en del andra grejer också, men orka räkna upp allt nu ^^

Det var lite kul, åkte hem idag då, skulle egentligen åkt hem igår men det var så dyrt så jag skulle ta tåget 06.02 från Göteborg imorse istället. Vilket resulterade i att vi skulle behöva klliva upp vid 4 och åka vid 5 för att Jonas började jobba  6 också. Det som inte var jätte intelligent då var att vi gick och la oss typ 20 över 2 och somnade typ tidigast 3 bara för att det var så varmt och att man var "lite" övertrött ^^

Så när det var dags att kliva upp hade jag sovit, med lite tur 1h och en kvart kanske, vaknade av Adde ett par gånger tror jag. Sen när vi var på väg till Centralstationen så hade inte krogbesökarna från fredag kvällen ens kommit hem än ^^ Så där går vi "pigga" och "alerta" förbi alla fulla människor som inte tagit sig hem. Tyckte jag var skit kul^^ Kändes lite som att man själv varit ute hela natten, så trött var man i huvudet. Så såg man lite halv suddigt när man skulle läsa.


Slummrade till en skvätt på tåget men inte mycket mer än så, så när jag kom hem (ca. 10.45) så lade jag mig på sängen och sov till typ tre, inte världens bästa plan det heller kanske men jag kommer noog inte ha så jätte stora problem att somna ikväll ändå.

Det var en liten uppdatering i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: Los Broderios

Du, måste erkänna att det var lite skoj att ha er här också... och nu har jag köpt en ny tv... och snart en ny spelkonsol så det är bara att komma tebax snart igen ;)



Stoooor kram och en liten ruffs på huvudet åt Adde Addward Nilsson den Hårdföre

2008-08-06 @ 00:16:39
Postat av: Rebecca

Hehe, det hoppas jag :P :) Ojojoj, impressive :D Jo, ska nog inte ta över två år till nästa gång i alla fall :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback