2008-02-09

Oj, vad tiden går fort. Vi är redan i Februari liksom.. Vart tar tiden vägen egentligen.

Har fått klagomål på att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta så att min inlägg alltid blir så långa varje gång. Det kan jag ju hålla med om att det är lite jobbigt att läsa då så jag ska försöka bättra mig ^^

All min tid går för tillfället åt till jobbet under veckan och sen på helgen försöker jag vara med vänner så mycket jag kan, det är ju en bidragande orsak till att det inte händer så mycket här.
Det är skönt att ha ett jobb, men när det tar upp all tid under vardagarna kan det bli lite jobbigt ibland. Klart jag har ju några timmar på kvällen då jag är hemma men då är man ju typ helt slut. Men som sagt det är ju ändå skönt att ha ett jobb. Man lär sig väl kompromissa lite mer senare när man är mer van vid att gå upp tidigt och komma hem sent.

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist (konstigt va)
Som igår skulle jag och ett antal till ut på kvällen, men vi kom inte så långt vi fastnade hemma hos Jonna och snackade och hade kul där istället. Det var riktigt kul faktiskt, alltid kul med roliga människor=)

Så måste jag ju skryta med att jag har varit jätte duktig idag och storstädat mitt rum och möblerat om lite. Alltid kul med förändringar till det bättre. Jag har en tendens att fort tröttna på sker som är likadant hela tiden(Inte människor dock =) ). Som mitt rum t.ex. så då får man en liten kick och passar på att möblera om medan man storstädar.

Nu ska jag nog ta och kolla på nån film tror jag. Köpte en del nya för ett tag sen så det kan ju vara kul att kolla på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback